Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Προπαγάνδα...

Θέλω να διαβάσω ένα ποίημα ερωτικό
Στο μεταξύ,φοβάμαι.
Έρχονται τόσα κύματα καφετιά και πνίγουν τη δική μου αγάπη
"Να πάω πρώτα να πλυθώ"μου λέει.
Οι φίλοι μου με προσβάλουν πριν το τέλος
Γίνονται συγκαταβατικοί.
Ένα ποίημα ερωτικό που κάθησα να γράψω
άσπρισαν τα μαλλιά του
με τεχνικές έσωνε το πάθος του
κοιτούσε το ρολόι
Εκεί,στον τοίχο κρεμασμένο
Κάτι σωσμένο  από το ενεχυροδανειστήριο.
Μετά με χαιρέταγε.
Ποτέ δεν καταλαβαίνεις όταν τα ζεις.

Νίκος Κυριακίδης


Ο Νίκος Κυριακίδης γεννήθηκε το 1960 πίσω απ' τα προσφυγικά του Αϊ-Σώστη. Είναι μαθηματικός. Πρωτοεμφανίστηκε στο διαδίκτυο το 2011.
Οι  "Δρόμοι με ματωμένα γόνατα"(Ars Poetica) είναι το πρώτο του βιβλίο.Ακολουθεί το "Γύμνασμα"(Συμπαντικές Διαδρομές).

Τον Νίκο μας τον έφεραν "οι άνεμοι του διαδικτύου".
Από τότε "σημειώνεται"ως αγαπημένος ποιητής στις μέρες μας και κυρίως στα έργα μας.
ΙΚΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ






2 σχόλια:

  1. Mαρία μου με τιμάς και κυρίως με συγκινείς! Σ ευχαριστώ, είναι πολύ όμορφο να είμαι τόσο θερμά φιλοξενούμενος στους ΙΚΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η χαρά είναι δική μας,Νίκο μου!!!
    Σε ευχαριστούμε από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...