Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Θα παίξουμε ....

Πρόσφατα διάβασα ένα βιβλίο γεμάτο εγκέφαλο,νευρώνες,εξηγήσεις ,αποδείξεις και...συμπόνια.
Ο εγκέφαλος μας είναι μια μικρογραφία του σύμπαντος.
Στις τομές του είναι γεμάτος άστρα,γαλαξίες,νεφελώματα και λαχτάρα για..Ένωση.

Έτσι...


Ήμερολόγιακα έτη και μέρες σαν κουκίδες περνούν από πάνω μας σαν οδοστρωτήρες.
Ξεχνάμε την άυλη πραγματικότητα μας.
Ξεχνάμε το παιχνίδι!

Όλα είναι ένα μαγικό παιχνίδι που αρχίζει από τα χέρια μας και καταλήγει στο άπειρο.
Γιατί έτσι γεννηθήκαμε.
Άπειροι και άφθαρτοι στην ψυχή.
Το τι συμβαίνει στην πορεία της ζωής ονομάζεται.. επιλογές.

Και αν έχω μια νέα επιλογή να κάνω αυτή θα είναι το...παιχνίδι!
Θα ανοίξω τα χέρια μου και θα ζητήσω να ..παίξουμε!
Εγώ...
Εσύ..
Ο νους μας...
Οι νευρώνες μας,τα μαλλιά μας,τα μάτια μας,τα χείλη μας,τα πέλματα μας...
Ένα ατέλειωτο παιχνίδι γνωριμίας με όλα όσα γεννηθήκαμε.


Ευχαριστώ από καρδιάς τους ανθρώπους που ήταν κοντά μου αυτό τον χρόνο και μου εμπιστεύονται μια στιγμούλα τους.
Τους φίλους μου.
Τους δασκάλους μου και συνασκούμενους στο ονειρικό "παιχνίδι"που ονομάζεται Γιόγκα.
Τα βιβλία που μου ανοίγουν ην πόρτα της συμπόνιας και του φωτός.
Το σώμα που μαλακώνει μέρα με την μέρα.
Τα δύσκολα βραδινά 11 λεπτά υποτιθέμενης "απόσυρσης".
Τα μεγάλα σχολεία που λέγονται Άνθρωποι.

Θα παίξουμε και θα προχωρήσουμε σε αυτό για το οποίο υπάρχουμε.
Την Ένωση και την Ευδαιμονία.

Μια καλύτερη χρονιά θα ευχηθώ από καρδιάς.


Μαρία

ΙΚΕΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ
ΙΚΕΤΕΣ ΣΤΟ..ΣΤΡΩΜΑ









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...