Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

Όλα κοστίζουν ένα ευρώ και μια ψυχή....

Παρατηρώντας  με τα χρόνια την πορεία της λογοτεχνίας και της ποίησης...με πιάνω να γελώ.

Άνθρωποι που γράφουν η άνθρωποι που καμώνονται πως γράφουν.

Θλιμμένοι περιηγητές των δικτύων αντικοινωνικής φαντασίωσης,σαστισμένα φαντάσματα με ένα μολύβι στο χέρι...
Συντονιστές ομαδικών οργίων που τα είπαν εκδόσεις,υπέυθυνοι -ανεύθυνοι εκδόσεων μιας ματαιοδοξίας άνευ προηγουμένου.
Φωτογραφίες ποιητών σε power point,με μουσικά όργανα,τριαντάφυλλα ..με όλα όσα φτιάχνουν μια εικόνα τους ανύπαρκτη.
Εραστές που κάποτε ήταν ποιητές μα τώρα είναι οι δολοφόνοι της όποιας αισθητικής μας απέμεινε.

Ποιος γράφει και ποιος γκρινιάζει;;;
Ποιος μονοπωλεί την απελπισία που μας κατέκλυσε με τους τόσους ποιητάδες;;
Πόσοι ηλεκτρονικοί και υπαρξιακοί θα χωρέσουμε στην Google αναζήτηση.

Βιβλία...βιβλία...βιβλία.
Κάθετι ασήμαντο και καθημερινό καταγράφεται ως ποίημα..
Σημειώσεις από ανθρώπους χωρίς συμπόνια και έλεος.

Τέχνη...τέχνη...τέχνη.

Φτώχεια,λιπόσαρκες ηδονές,θλίψη και πατριώτες παντού.

Όλα κοστίζουν ένα ευρώ και μια ψυχή.

Και,ναι!!!
Να πληρώσω..μα δώστε μου δρόμο να βαδίσω.

Για τους παραπάνω λόγους...για όλη μου την απογοήτευση...όλη μου την διαπίστωση, με μεγάλη χαρά και δημόσια σας λέω...σε όλους όσους με τιμήσατε με τα ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΤΣΕΠΗΣ.. πως δεν θα υπάρξει για την ώρα άλλο βιβλίο.

Ντρέπομαι να συμβάλλω στην μαζική έκδοση βιβλίων-σφαγείων και πορνείων.

Γράφω γιατί προσπαθώ να ακούσω την φωνή μου.
Γιατί ο προφορικός μου λόγος είναι ακόμα σε βρεφική ηλικία.

Τις περισσότερες ώρες μου....αγαπώ!

Τα κείμενα μου,που ακόμα και εγώ αδυνατώ να τα χαρακτηρίσω "ποιητικά"...η το οτιδήποτε άλλο θα βρίσκονται στην σελίδα τούτη.
Μακριά από συλλογικές,ατομικές και κάθε είδους "εκδόσεις".

Προς το παρόν...γελώ.
Και ταξιδεύω!


Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και σας  στέλνω  όλο μου το φως!!!


Μαρία Βούλγαρη


Φώτο :ΙΚΕΤΕΣ στον Μολδάβα






2 σχόλια:

  1. 5) Είσαι μεγάλος ποιητής

    Είσαι μεγάλος ποιητής
    Είσαι μεγάλος ποιητής
    Είσαι μεγάλος ποιητής
    έλεγαν
    οι
    φίλοι
    του
    στον
    ποιητή
    και αυτός
    φουντάρισε
    απ' το παράθυρο
    της ταβέρνας

    επειδή
    ήταν
    μεγάλος ποιητής ...
    13/09/2012 ΔΙΟΓΕΝΗΣ ΓΑΛΗΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. V,Καλημέρα!!!
    Επειδή ήταν ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΟΙΗΤΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...