Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Πως με αγαπάς...

Κάποια πρωινά που μυρίζουν πόλεμο και σακατεμένα παιδιά..είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρη πως η αγάπη είναι ένα παιχνίδι του μυαλού μου..για να αντέχω.
Κανείς δεν με πείθει για το αντίθετο.
Η αγάπη...
Το πιο απλό σύνθετο πράγμα με τις περισσότερες "επισκέψεις"στο διαδίκτυο.
Γελάς;;;
Ε..ναι!
Την αγάπη τώρα πια την "γκουγκλάρουμε" και την "ποστάρουμε".
Την "ταγκάρουμε"και κάποιες φορές την "μπλοκάρουμε".
Που πήγε η αγάπη σε τούτα τα χρόνια;;;
Απάντηση δεν έχω.
Έχω,όμως,γατάκια στο διπλανό μου οικόπεδο και κάθε φορά που η αγάπη "αναρτείται",τρέχω να τα χαιδέψω.
Όχι για να με αγαπήσουν.
Για να δω αν μπορώ εγώ ακόμα..να αγαπώ.
Να σε αγαπώ.
Χορτάσαμε "ανθρώπους",βλέπεις...

Μαρία Βούλγαρη,Πως με αγαπάς..
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ..ΤΡΥΠΙΑΣ ΤΣΕΠΗΣ.

3 σχόλια:

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...