Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

Χρήστος Κοτρώτσιος - Ροή ειδήσεων


Στο διάολο όλα
Θα πάω για ύπνο, θα κλειδώσω την πόρτα
Θα σβήσω τα φώτα, θα κλείσω όλα τα παντζούρια
εκτός του δωματίου μου

Να κρυφοκοιτάζει το φεγγάρι και να ανακρίνει το κεφάλι μου όσο θα το αφήνουν τα σκεπάσματα
κι η γάτα στο περβάζι σαν μάρτυρας ή σαν ρουφιάνος
θα θυμάται το γεγονός όταν ζητήσει φαγητό

Και την επόμενη μέρα όταν βγάλω τη σακούλα με τα σκουπίδια στο πεζοδρόμιο ο γείτονας
θα κοιτάξει στα κρυφά απ’ την μισάνοιχτη μου πόρτα να χαρεί  με το χρώμα που έχει ο τοίχος μου στο χωλ
Θα το καρφώσει στους άλλους το απόγευμα στο καφενείο κι όσο θα πίνει από το ποτήρι του θα πετάω τις γόπες  μου στον κήπο του
Όσο θα νομίζει πως μου καίει το ανάστημα θα του καίω τα ζωύφια
Η γριά του σπιτιού κει στην άκρη του δρόμου θα κλαίει για τη βροχή που πέφτει στο σαλόνι της από την τρύπια την σκεπή και ένας αλήτης σκύλος θα κουνάει την ουρά του από χαρά
Θα του πετάξει πάλι πέτρα η γριά και θα πάει να καταπιεί τα χάπια της που τα ΄κλεψε από το πρεζάκι της γωνίας και δημιούργησε πρόβλημα σε αναλήψεις, καταθέσεις, βιβλιάρια, υπόλοιπα ΑΤΜ και PIN οικογένειες βγήκαν εκτός προϋπολογισμού δεν είχαν να πληρώσουν τα ιδιαίτερα και απέργησαν οι δάσκαλοι υπερωρίες οι μπάτσοι για τις πορείες παραπάνω μηνιάτικο έπεσε έξω το κράτος κι έκοψε τη σύνταξη της γιαγιάς για αντίποινα

Στο διάβολο όλα

Θα ξυπνήσω το πρωί και θα βάψω το τοίχο του χωλ

1 σχόλιο:

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...