Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017

Μια μέρα σαν γενέθλια...

Συγκεντρώνω χρόνια τώρα κάδους απορριμμάτων που τους είπαν «εμπειρίες».
Πετάω μέσα τους λόγια,πρόσωπα,βιβλία,ταξίδια …
Εμπειρίες...αυτή η μάστιγα!
Αυτή την λέξη ποτέ δεν την κατάλαβα,ειλικρινά.
Κανείς και ποτέ δεν τις αξιοποίησε για ..καλό του.
Όλα είναι μια διαδρομή.
Ένας δρόμος.Μόνο.
Κάποιοι από αυτούς φτάνουν σε ό,τι εμείς  αποφασίσουμε.
Κάποιοι μας είπαν πως δεν τελειώνουν ποτέ.
Κάποιοι μας είπαν πως δεν οδηγούν..πουθενά.
Χθες,κάποιος με χτύπησε με τις λέξεις του...
Σήμερα με είδα όπως ακριβώς με βλέπουν όσοι με αγαπούν.
Αυτοί οι δρόμοι είναι οι αγαπημένοι μου.
Δίπλα στη μέρα που την είπαν γενέθλια ,μαγειρεύω έναν χάρτη.
Βάζω πάνω του τα ολόκληρα μου και φτιάχνω διαδρομές.
Θα ακολουθώ πάντα τον δρόμο που οδηγεί στο..πουθενά.
Μα θα τον ακολουθώ ολόκληρη!
Εκεί θα είμαι..
Εκεί θα σε περιμένω…

Αν έρθεις μαζί μου…θα είμαστε για πάντα  σε έναν δρόμο…αγαπημένο μας!
Να με βλέπεις και να σε βλέπω...ολόκληρο!

 
Μαρία Βούλγαρη,Μια μέρα σαν γενέθλια...για την κάθε μας μέρα


Η παρακάτω κούκλα είμαι..εγώ!
Μέσα από τα μάτια ανθρώπου που με αγαπά!
Γεννήθηκα 7/11.
Με βλέπω για πρώτη φορά σήμερα...
Και αυτό συνιστά τα μόνα γενέθλια που αναγνωρίζω.

Σε ευχαριστώ!

Κούκλα "Ούρσουλα"δια χειρός της Τασούλας Καλογρίδου των Mariel Dolls

2 σχόλια:

  1. Θα κλαίω από αγάπη, κάθε μέρα σαν και σήμερα. Γιατί η γνωριμιά μας μ'έχει κάνει καλύτερο άνθρωπο και γιατί, κορίτσι μου, την αγάπη τη γεννάς εσύ! Να σ'έχω στη ζωή μου, να σε χαίρομαι!! Ετσι, για να γουστάρω, για πάρτη μου!!! Ουρσουλάκι, λοβ γιου ρεεεεεεεε!!! Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να μας χαιρόμαστε,αγάπη μου!!!Να έχουμε υγεία και ομορφιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...