Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Ερημοι....

Μαζεύομαι,απλώνομαι,ο τυφλός νους μου,ξέρει τον δρόμο,η φωτεινή καρδιά μου χαμογελάει,ο ιδρώτας μου κλαίει,τα λόγια σου ξεφλουδίζουν από το δέρμα μου...
Άλλη μια φορά η αναπνοή θα με σώσει.
Στο μυαλό μου κυκλοφορούν σχεδιαγράμματα από τα μαθηματά σου και τα πόδια μου αυτόνομα σχηματίζουν τη ροή σου στο πάτωμα.
Γράφω για σένα τα ίδια και τα ίδια νιώθοντας σαν το χέρι ενός τρομπετίστα που κόλλησε στο έμβολο σφυρίζοντας αιώνια την ίδια νότα.
Είμαι ακόμα γεμάτος λόγια και κινήσεις σου να ταξιδεύουν μέσα μου.

Έρημοι σε έναν άσκοπο διαγωνισμό ορφάνιας.

Μηνάς Ραφαηλίδης.



Ο Μηνάς Ραφαηλίδης γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Τμήμα Στατιστικής και Πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ. Εχει ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης δασκάλων Hatha Yoga 200 ωρών στο Athens Yoga, βασισμένο στις αρχές ευθυγράμμισης της Anusara Yoga, και το πρόγραμμα εκπαίδευσης δασκάλων Kundalini Yoga 200 ωρών της Karam Kriya. Εχει παρακολουθήσει σεμινάρια kids yoga με τη Cheryl Crawford (Grounded Kids) και με τη Siri Arti (Starchild), βασισμένα και τα δύο στην Kundalini yoga. Επίσης έχει παρακολουθήσει workshops με τον Martin Kirk, τον Carlos Pomeda, τον Todd Tessen και τον Alessandro Ortona. Επίσης παρακολούθησε την εκπαίδευση Aerial Yoga Teacher Training με τον Γιώργο Ανδριανόπουλο και το Aerial Kids Yoga Teacher Training με τη Χριστίνα Μάτση και τον Γιώργο Ανδριανόπουλο. Η πρώτη του επαφή με τη yoga ήταν πριν από 15 χρόνια και ως σήμερα ασκείται συστηματικά σε διάφορα είδη (hatha/anusara, kundalini, vinyasa, ashtanga).




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...