Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

Οι μπλούζες σου άγραφες σελίδες...

Δεν ξέρω αν η ομορφιά τελικά θα μας..σώσει.
Σε μέρες που όλα σωριάζονται με πειθαρχία...

Η μνήμη μιας ανθισμένης αμυγδαλιάς
Η γεύση του γλυκού
Τα χαμόγελα στις ρυτίδες μας
Τα τρένα που έρχονται
Τα πόδια μας πάνω σε ένα στρωματάκι
Οι χάρτες της θάλασσας..στα Χανιά..κάπου στην Κρήτη
Οι επετειακές μας επιστροφές
Τα λικέρ του μέλλοντος
Ο γάτος σου που ξαναγύρισε πεινασμένος
Το ποδήλατο σου στα σύννεφα
Οι νέες μου κορδέλες
Ολόκληρο το μωβ μου
Οι μπλούζες σου άγραφες σελίδες
Εσύ
Εσύ
Κοντά σου γίνομαι..εγώ
Εσύ δίπλα μου...γύρω μου..μέσα μου...
Εγώ όπως..εσύ
Εμείς σαν εσύ
Κυρίως εσύ
Εσύ όπως εγώ
Εμείς...σαν εγώ
πάντα εμείς

Η μνήμη αγαπά τις προσωπικές αντωνυμίες και η αγάπη τις διαγράφει την ίδια στιγμή.

Ποιος είναι ποιος...
Ούτε που θυμάμαι!

Μαρία Βούλγαρη,Μνήμη(2018)
Ιστορίες Κάτω από Λάμπες





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχές....

Χρόνια καλά σε όλους τους φίλους μας!!! Είθε οι μέρες σας και οι νύχτες σας να σας βρίσκουν παρόντες στον μόνο χρόνο μας.. Το τώρα!!! Κ...